Sunday, 29 January 2012

29/1/2012

tadi aku pergi kenduri kat KL , sblm g kenduri tuh bpk aku pergi hanta kereta kat kedai untuk basuh kereta , pastuh ade sorang mamat nieh putih , hensem gile seyhh , aku ingatkn die nak carik aku #perasan jap , x delah , aq ingatkan die nk lepak2 je , rupe2nye , die basuh kereta jugak ! BMW plak tuh , haha. nk kawen ngn die la nnty ... blog aq mrepek jap hari nieh , sbb da lame x update >.<

Friday, 14 October 2011

15/10/2011










hari demi hari berlalu , x sngke da smpai di penghujung thun , 3anggerik sntiase brsme walopon ahlinye rmai , sntiase kongsi suke dan duke bersme2 , sejujurnye aq mmng sdeh ! sbb ahli klaz 3anggerik akn b'pecah , korng ! ! jgnla lpekn aq , ingt muke aq btol2 taw , jgn lpe contact2 , hehe. 3anggerik walopon serabot tp prangai dorng x steruk mne pon , aq bngge ade kwn mcm korng smue , dan lbeh bngge apbile ahli phlwn 3an bersihkn klaz slps disabotaj , 1st time aq tgk laki wat kerja cam gitu , *aq x bole tgk gmba2 nee , kalo x msty aq nanges ... btw aq hrp pershbtn kite kekal , walopon bru knal 3 thun , WALAU RAGA KITE JAOH NMUN HATI KITE SLALU DKAT , HEEEE ~ ~ ~ SAYANG KORANG SMUE :')

Tuesday, 16 August 2011

17/8/2011

akhirnye siap jgak blog saye , epy gile2 , buat stakat neh x taw nk pos ape , btw doakn utk trial pmr saye ek ? ameeen , BYE  =)